Als u een vraag stelt over uw geplaatste order, wordt uw vraag direct gelinkt aan deze order. Zo kunnen wij u snel en optimaal van dienst zijn. Stuurt u ons een ticket dan krijgt u op werkdagen binnen twéé uur antwoord op uw vraag. Ook in de weekenden, in de avonduren en op feestdagen beantwoorden wij online uw vragen. De Allekabels klantenservice is op deze manier 7 dagen per week bereikbaar voor al uw vragen.
Heeft u een bestelling geplaatst, maar u ontvangt geen bevestiging?
Dit kan betekenen dat uw e-mailprovider de e-mail blokkeert. Controleer uw spambox en markeer onze e-mails als 'geen spam', hierdoor komen eventueel volgende e-mails binnen in uw 'Postvak In'. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch en kies 'optie 2' in het telefoonmenu.
03 - 808 16 29
045 - 571 7001 (NL)
Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur Houd uw bestelnummer bij de hand indien nodig