Klantenservice
Onze telefonische klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 21.00 uur op telefoonnummer
03 – 808 16 29
Als u een vraag heeft over uw order, houd u dan het factuurnummer bij de hand.
Uw vraag stellen via een ticket
Voor vragen kunt u gebruik maken van bovenstaand ticketsysteem. Als u een vraag stelt over uw geplaatste order, wordt uw vraag direct gelinkt aan deze order. Zo kunnen wij u snel en optimaal van dienst zijn. Stuurt u ons een ticket dan krijgt u op werkdagen binnen twee uur antwoord op uw vraag. Ook in de weekenden, in de avonduren en op feestdagen beantwoorden wij online uw vragen. De Allekabels klantenservice is op deze manier 7 dagen per week bereikbaar voor al uw vragen.
Wilt u precies weten op welk termijn wij uw vragen beantwoorden, klik dan
op deze link. Tevens verwijzen wij u naar de meest gestelde vragen onder
vragen en voorwaarden. Voor meer informatie over onze verzendtijden klikt u op
Verzending.
Ontvangt u geen e-mails van Allekabels?
Heeft u een bestelling geplaatst, maar u ontvangt geen bevestiging? Dit kan betekenen dat uw e-mailprovider de e-mail blokkeert. Controleer uw spambox en markeer onze e-mails als 'geen spam', hierdoor komen eventueel volgende e-mails binnen in uw 'Postvak In'. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via
03 – 808 16 29 'optie 1'.
Bezoekadres:
Allekabels BV
Mercuriusstraat 9
Industrienummer: 4145
6468 ES Kerkrade
Nederland
Postadres:
Postbus 1077
6460 BB Kerkrade
Nederland