Kabels 
Overige Producten 
Account  

Klantenservice

thuiswinkel qshops qshops qshops ict waarborg verisign trustpilot

Klantenservice

Onze telefonische klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 21.00 uur op telefoonnummer 03 – 808 16 29
Als u een vraag heeft over uw order, houd u dan het factuurnummer bij de hand.

Wegens een technische storing is ons Belgisch telefoonnummer tijdelijk niet bereikbaar. Indien U contact met ons op wilt nemen, kunt U onze klantenservice bereiken via nummer +31 (0)45 - 5717001

Uw vraag stellen via een ticket
Voor vragen kunt u gebruik maken van bovenstaand ticketsysteem. Als u een vraag stelt over uw geplaatste order, wordt uw vraag direct gelinkt aan deze order. Zo kunnen wij u snel en optimaal van dienst zijn. Stuurt u ons een ticket dan krijgt u op werkdagen binnen één uur antwoord op uw vraag. Ook in de weekenden, in de avonduren en op feestdagen beantwoorden wij online uw vragen. De Allekabels klantenservice is op deze manier 7 dagen per week bereikbaar voor al uw vragen.

Wilt u precies weten op welk termijn wij uw vragen beantwoorden, klik dan op deze link. Tevens verwijzen wij u naar de meest gestelde vragen onder vragen en voorwaarden. Voor meer informatie over onze verzendtijden klikt u op Verzending.

Ontvangt u geen e-mails van Allekabels?
Heeft u een bestelling geplaatst, maar u ontvangt geen bevestiging? Dit kan betekenen dat uw e-mailprovider de e-mail blokkeert. Controleer uw spambox en markeer onze e-mails als 'geen spam', hierdoor komen eventueel volgende e-mails binnen in uw 'Postvak In'. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via 03 – 808 16 29 ‘optie 2‘.


Bezoekadres:
Allekabels BV
Mercuriusstraat 9
Industrienummer: 4145
6468 ES Kerkrade
Nederland

Postadres:
Postbus 1077
6460 BB Kerkrade
Nederland

Klantenservice & Informatie